Beyzasamed Bebeklerinizi ne sıklıkla kontrole götürüyorsunuz.Benimki üç aylık geçen ay ateşten dolayı hastanede yattık kan ve idrar değerlerine bakılmıştı.Bu ay kontrole gitmedik.Gitmek gerekiyor mu her ay ?
slyvester0 Beyzasamed Ben her ay göturuyordum 10 aylık olana kadar şimdi 15 aylık en son Haziran’da götürdüm Kasım’da tekrar kontrolü var Tabi bu aşı için sağlık ocağı kontrolü yani ben küçük bebeklerin her ay kontrole götürülmesini doğru buluyorum bence götürmelisin
Wanderlust Beyzasamed evet doktorunuz diyene kadar her ay gidilmeli en hizli gelisim ilk 1 yil icinde o yuzden bir gerilik vs varsa erken teshis icin ilk zamanlar her ay gidilip kontrolleri yapilmali
mrbld Beyzasamed doktorumuz her aya aşı koymuştu her ay gittik. Belli dönemlerde de cocuk gelişimciye gittik kendi cagırıyordu su zaman gel diye
ArvenMom Beyzasamed 3.5 aylık kızım daha sabah doktordaydık 6 aya kadar her ay rutin kontrol önemli sonrasında 2 yada 3 ayda diye biliyorum ama şart bence
Kurt2808 Beyzasamed kilosuna,boyuna,baş çevresine bingildagina göğsünu dinliyor bel altı muayanesini yapıyor benim bebeğim erkek olduğu için ama kızda bakiliyormu bilmiyorum birde sana soruyor anne sütü mama durumunu vitamin baslanacaksa onları soyluyor
Defnem2222 Beyzasamed 6 aya kadar götürün . Aylık kontrolleri yapılsın bence. Sonra 2 ayda bir gittim şimdi 10 aylık yeni gittik aşısı için kontrolde yapıldı. Birde 1 yasında var sonra zaten gerek yok
Beyzasamed Kurt2808 çoğuna sağlık ocağında bakıldı.Peki kan felannaliniyor mu değerlere bakilmak için
Kurt2808 Beyzasamed canim kan değerlerine 9 cu ayda baktı doktorumuz fakat sağlık ocağının ölçümleri ile doktorun ölçümleri tutmuyor
Maviim Beyzasamed 6. Aya kadar doktorumuz her ay gelmemizi istedi gittik. 6. Aydan sonra 3 ayda bir gelin dedi şuan 1 yaşında o düzende devam ediyoruz
Fikkkooo Beyzasamed doktor kontrolündeki her işlem sağlık ocağında da yapılıyor zaten sağlık ocağı takip ediyor her şeyi de sorabilirsin ben götürmedim sadece sağlık ocağına götürdüm boğaz enfeksiyonu oldukça da acile götürdüm şimdi 9 aylık çok şükür bir sorun yok