unlusura ysmnnkose ciddimisiniz e bana muhasebecimiz 3-4 ay sonra alıcaksın dedi 🙄 siz toplumu aldınız yoksa taksitle mi ve ne kadar 🙈
ysmnnkose Toplu aldım. Nisanda doğum yaptım, temmuzda paramı aldım. Raporum bitince şirket muhasebesine söyledim, onlar sgk ya bildirim yaptılar. Bildirimin ertesi günü işlemler başladı. 2-3 gün içinde de bankaya yattı