20 aylik kızım var son 2-3 gündür aşırı sinirli, huysuz vuruyor kırıyor bağırıyor napicami şaşırdım akşam k validemle bırakıp 1 saatliğine dışarı çıktım tam uyku saatiydi güzelce emzirmisrim de azcik sallasa uyurdu ama.neler yapmış uyutamamis bana aşırı düştü anne gitti demiş kimseyi yanına yaklastirmamis tekme atmış falan ay bu iki yaş sendromu mu geçici mi kalıcı mı kızım hep böyle sınırlı mi olacak bişey söyleyin nolur 🥺🥺