Merhaba anneler 6.5 aylık bir oğlum var ve sürekli sabahtan akşama kadar evde yalnızız her gün dışarı çıkarıyorum ama benden bunaldığının farkındayım 5 aya kadar annemlerin yanındaydım kalabalık bir evdi ve bebeğim mutluydu artık mutsuz olduğunu hissediyorum sessizleşti yapacak bir şey bulamıyorum eşimde çok fazla ilgilenmiyor. Bebeğim eşimi görünce çok mutlu oluyor ama eşim çok fazla ilgilenmiyor. Bir çok oyuncak aldım oyunlar oynatmaya çalışıyorum ama yinede yetemediğimi hissediyorum. Lütfen bir yol gösterin bana karışık yazmış olabilirim bilmiyorum. Çok bunaldım çünkü. Ne yapabilirim ne yapmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim