Merhabalar bebeğim bir anda memelerimi ısırmaya başladı baktığımda diş etlerinin şiştiğini gördüm çok fazla kaşınıyor omzuma yatırdığımda omzumu vs ısırıyor tetagil kullanıyorum ama önceki diş çıkarması gibi rahatlatmıyor gögüs uçlarım yara olup kabuk bağladı emziremiyorum silikon denedim işe yaramadı 3 gündür emziremiyorum emzirmeyi denediğimde ise ısırıyor bu durumu yaşayan var mı ? Geçiyor mu memeden kesilsin istemiyorum 10 aylık şuan