Mavininbiri Biranne7 Bence bir gerekliliği yok aldım ama kullanmadım hiç biraz fazla eziyor. Normal rende den yuvarlak hareketler ile rendeleyince cam rende gibi oluyor zaten. Cevizi de ipli el rondom var onunla ufaltıyorım
Mediha123- Biranne7 metal vitaminini öldürüyor besinlerin o yüzden cam tercih ediliyor. Salata yaparken de yeşilliklere mümkün mertebe az bıçak değdirin derler mesela ince ince kıymayın
Premseskolar Biranne7 yni epey kullandım ben normal rende aynı isi görğrmü bilmiyom ama cok pahalı bise degl 10 tl he almıstım bim e gelmisti
Melis1706 Biranne7 ben herseyi ya cam rendeyle yada catalla ezerek yaptim 10 aylik olucak mesela bazi seyleri cam rendeyle eziyorum sert meyveleri yada cevizi falan
biimiyomyardimet Biranne7 normal rende bütün besin değerlerini öldürdüğü için cam rende tercih ediliyor. Kızım 19 aylık çok bişey yediği yok ama ben hala kullanıyorum, uygun fiyatlı bişeydi yanlış hatırlamıyorsam alın denersiniz sizde.