Defne1021 Dogum yapalı 60 gün oluyor hala kanamam devam ediyor başına gelen var mı, bu kadar uzun sürmesi normal mi ?
bayanukuslu Defne1021 ben kuzum benimde öyle sürdü en son doktoruma gittim. Kab tahilili yaptı hormonlarıma baktı. Herşey nırmal çıkınca 21 günlük bi ilaç içtim kesildi. İlaç bitti 3.gün adet oldum. Ondan sonra her ay düzenli gelmeye başladı.
Defne1021 bayanukuslu "#p27190586 çok teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için, bende tekrar başka bir doktora gideyim belki banada hap verir ..korkmaya başlamıştım biraz rahatladım sagolun.