Benimkide yapıyordu çok korkmuştum neden yapıyor diye bizimki reflüdenmiş o zaman kuscak gibi yapıp kusmuyordu sonra 1 aylıkken falan kusmaya da başladı doktorumuz reflüyle ilgili demişti ama tabi geçiyor o hareketi sonradan yapmıyor artık normal birşeymiş