[silindi] Kızlar 12 eylül de kızımın doğum günü var Ben kutlama yapmak yerine 1 yaş çekimi yapmak istiyorum Eşimde evde doğum gününü kutlamak istiyor bunun içinde hediyelik çikolata magnet yaptıralım diyor Siz olsanız hangisini yaparsınız
[silindi] [silindi] şöyle bişey var birde benim burda hiç kimsem yok tanıdığım arkadaşım tok eşimin akrabaları gelecek sadece
Babymom__ [silindi] zaten doğum gününü yaparsanız çekşmide yaparsınız ortaya daha güzel şey çıkar hemde kızınızın ilk doğum günü yani
[silindi] Babymom__ şöyle benim ailem zaten memlekette kaynanamda ordu da yaşıyoruz fındığı bahane edip gelmeyecek eşimin halası gelir kesinlikle oda köyde olmasına rağmen sonra adım kaynanasını beklemeyip halası ile kutlama yapan gelin olacak 😐
bakkalemzigi Bence eşiniz istiyorsa kutlayın evde ayrıyetten fotoğraf çekimi de yaptırın ben kızımın 1. Yaşında çekim yaptırmak istiyorum anı kalsın diye o kadar çabalayıp yaşını doldurmuş 😂
[silindi] bakkalemzigi bende sadece çekim yapmak istiyorum gerisini sırf eşim ısrar ettiği için yapıcaz oda çekim yapmayalım zaten evde fotoğraf çekilir diyo bakalım zaman ne gösterecek
bakkalemzigi [silindi] evde çekilenle hiç bir olmuyor . Ben evde kutlamayı hiç düşünmüyorum gelen akraba tarafı yiyecek içecek arkadan da bi ton dedikodu hiç gerek yok o masrafı çekim için kullanıcam