Aysimaa0110 benim ilk hamileyken çıktı bir tane ve 6 ay boyunca kaldı ne kremler ne damlalar kullandım en son doğuma 1 ay kala kayboldu.. doğum yaptım 3 ay sonra tekrar etti doktora gittim yine aynı şeyler verildi gectı gibi bu sefer 3 yerde çıktı başka doktora gittim doğum yaptığım ıcın hormonlar değiştiği ıcın yüzümün müsait olduğu ıcın çıktığını söylediler asla geçmedi kayboldu aonra fazla fazla çıktı bu sefer üniversitesi hastanesine gittim ameliyat dediler artık kist olmuştu . Ameliyatım aşırı derecede kötü ağrılı gectı öldüm öldüm dirildim cunku 3 tane wardı . Cok şükür bittiler .. ihmal etmeyın hemen yarın doktora gidin merhem damla verilir kullan en önemlisi sıcak pres yap gözüne .. havluyu bas ütüye sıcak sıcak o arpacık olan göze koy geçmezse 1 ay gibi bir süre uzarsa tekrar git kist olmasın yada dağılmasın .. sende ben gibi yakın zaman da doğum yaptıysan hormenal olabilir