Dfne123 Sütüm az mama takviyesi yapıyoruz doktor uygun görürse geçmek istiyorum aynı durumda olan varmı?
Hilaltavuz Dfne123 benimde sütüm az mamada kabul etmedi çocuğum 4 ay 15 günlük kabak vs tadımlarla başladım
AlfaAnne Ek gıda değil ama azar azar tattırmalar yaptırıyorum ben haftada bir iki defaya mahsus. Emmesi filan normal ama bazen memede de sakinleşmiyor, öyle zamanlarda farklı bir tat değince diline onun tadı oyalıyor, huysuzluğu geçiyor.
Nurun Biz tadımlara 4. Ayda başladık. Doktor önerisiyle. Hiç sorun olmuyo bence sonuçta doyumluk verşlmşyor ve bebek alışmış oluyo
Tucesahnnnn 4 ay 3 günlük bebeğim anne sütü artı mamayla besliyorum 4 ay kontrolünde doktorumuz belli başlı şeylerle başlamanızı söyledi çok hevesli hevesini kırmamak adına 1 hafta 10 gündür veriyorum muz şeftali armut elma püreleri sebze çorbalarının suyu ve evde sıkılmış meyve suyu öncesinde de ufak tefek tattırıyordum herhangi bir sorun yaşamadık doktorunuz uygun gördüyse bence sorun yok ek gıdaya başlamanız da