Yasmino Oğlum 10 temmuzda doğdu. Yarın eğer doğduğu günü 1 saymazsam 39. Günü. Annem cumartesi tekrar gelmek istemediği için yarın dökelim diyor. 39unda yıkanır 40ında dışarı çıkarılır diyor. Doğru mu bu? Yada fark eder mi
menek16 Yasmino hiç takılmadım öyle şeye 40’ı dolmadan çıktım :) annem hevesli oldugu için 40’ında süsledim küvetini bir de 40 delikli süzgeçten su döküldü bitti
Aysegul___ Başla ben hiç öyle şeyler yapmadım sadece 40 gün dışarı çıkmadık mikrop falan kalmayalım diye. Olmazsada oluyor yani. Oğlum 1 Yaşına giriyor değişen birşeydi olmuyor bence bu tür şeyler hep eskidendi.
bakkalemzigi 40 çıkarma aslında annenin kendini toplaması demek bebek yıkanmasa dahi oluyor biz gelenek sürdürüyoruz . O zaman yapabilirsiniz bir şey değişmez