Sznkr76 Kızımın doğumgünü yaklaştı hangi siteden hangi sayfadan alışveriş yaptınız kızlar yardımcı olur musunuz fiyatlar bazı sitelerde uçuk
mikelenjelo35 Sznkr76 ben kutlama yapmicam daha doğrusu evde büyü bişey yapmak istemiyorum.esim ben kızım kutlarız ama hatıra amaçlı özel bı kıyafet istiyorum .kendim tutulu kabarık bişey dikmek istiyorum varmı benim gibi özel bişey dikmek isteyen diken.
Pelinzade Adana pasta malzeme bir şeyler aldım uygun orası bir rakamı kurabiye kalıbı balonlar felan konsept Şengül iatagramda ona resimler attım 100 tl afiş felan magnwt ti pano yaptırdım resimli pasta yaptırcM öyle yiyecekler içecekler olcak