İyi akşamlar kizlar
Hamileyim 7 aylik kızım var emzirmeyi bıraktırmak istiyorum beni geceleri ve uykuyu geçtiğinde emmek istiyor bazen de disten dolayı mizmizlaninca sma aptamil ve hipp denedim icmedi mamayi seven bir bebek değil biberonla su ayran va içecekleri içer ilk başlarda tutmazdı pek biberon suan iyi bu durum ek gıda alıyor iştahlı bir bebek ama sütü kesince ne vermeliyim gece ve uyku öncesi bilmiyorum nasıl bıraktıririm onu da bilmiyorum geceleri sık kalkıyor 5 dk emse geri yatıyor sütüm zaten doyurucu değil emmek için emiyor resmen ne yapmamı önerirsiniz