Bebegimveben_ canm gün botu bikez beslenme o bebeğe sence az dgl mi .bebek belliki kan şekeri düşmüş uyanmiyor normal dgl yani bukadar uyumasi havalar zaten sıcak o bebeğin günde 4 dolu çişli bez çıkarması lazm vücudu terle bile su kaybeder post sahibinin bunu dikkate almasi gerekiyor aynısını bende yaşadım bebeğim uyanmiyordu sürekli uyuyordu sarıligi çok ilerledi doktor yatiracakti hastanede ya dedi evde 2 ,3 saatte bir doyur yada degeru yükselir yatış vermek zorunda kalacağız dedi.bende çok dikkat ettim de öyle atlattık