Yaklaşık 2 haftadır biz de aynı sorunu yaşıyoruz malesef..ben çok ağlamadan kucağıma alıp ayaklarını yukarıda topluyorum öyle sakinleştiriyorum pilates topunda zıplayarak..dalınca da yatağına koyup ayaklarını aynı şekilde tutarak uyumasını sağlıyorum çareyi öyle buldum..patır patır gaz da çıkarıyo ama yine de rahatsız ediyor onu..ne zaman geçer bilmem