nuurrtrkmn Kızlar sezaryen olalı 4 gün oldu. Karnımın şişliği daha inmedi tabii, ağrılarımda çok tabii şimdi kullanamam ama Kaç hafta sonra korse kullanılmalıı, önce yumuşak çok sert olmayanlar ile haftaya hemen başlasam diyorum erken mi acaba 😕
aysenura nuurrtrkmn ben de yamuna korse var ama takamadim. havalarda çok sıcak gidiyor zaten.kesi yerim hala acıyor
Sydn_nr nuurrtrkmn doktor bana hemen hastanede medikal korse takmami söyledi etin degmemesi lazım gerilmesi için dedi ben ikinci gun taktım ilk gün cokk canımı acıttı ama artık hep takiyorum geceleri çıkarıyorum ben faydasını gördüm direk indi gibi yani 1 haftalık sezaryanliyim bu arada
nurftma 16 gün önce doğum yaptım bende araştırıyorum çelik ve baştan aşağı çengelli olanlar sertmiş dikişe baskı yapıyormuş. Kuşak gibi sarılanlardan almayı düşünüyorum siyah uzun olandan
nuurrtrkmn nurftma Evet bende de çelik olanlardan var ama dediğiniz gibi o çok sıkar en başta Yumuşak atlet gibi kendinden korseli olanlar nasıl olur acaba
nurftma @nuurrtrkmn onlar göğüsü falanda sıkıyor onun için bana göre sağlıklı değil göbeğin inmesi için. Kuşak gibi olan direk karna sarılıyor onun için demiştim canım ☺
nuurrtrkmn nurftma Hmm kuşak gibi olanları bilmiyorum bi bakayıımm. Benim dediğim böyle kilot gibi giyiliyor karın kısmı sıkı korseli göğüse denk gelmiyor yanii Onlarda denenebilir 😕
Alpbaby 2 hafta sonra kullanabilirsin demişti doktor kullanırken dikişlerim acıyordu kullanamadım ama 5 aylığım göbeğim kendiliğinden gitti
nuurrtrkmn Alpbaby Hmmm, peki karnınızın şişliği tam olarak ne zaman indi , yani 2 hafta içinde iner değil mi şişlikler
nuurrtrkmn Sydn_nr Medikal korse nasıl oluyor acaba hiç duymadım Faydasını da görmüşsünüz ne güzeel♥️ Bi bakayım doktoruma sorup alayım bende
Alpbaby nuurrtrkmn 40 ım kınca inmişti yavaştan içerdeki püs kan aktıkca sonra adet döngüm başladı hemen adet oldukça insi