melisimm_ Merhaba, gebelikte hipotroidi tanısı aldım ve ilaç kullandım. Uzun süredir kendimi çok yorgun ve mutsuz hissediyordum kan değerlerime baktırdım TSH’ım yüksek geldi ve ilaç tekrar başlandı. Benim gibi yaşayanınız var mı bu sorunu?
Nurseoz_55 melisimm_ bende haşimato hastasıyım gebelikten öncede vardı ama ilaç başlanmadığı için ilk bebeğimi kaybettim. 2. Bebeğimde ilaçla hamileliğe devam ettim ve daimi kullanacakmışım ilacı
melisimm_ Nurseoz_55 çok üzüldüm… evet benim haşimato çıkmadı. Ama sebebi de belli değil. Ultrason çekilecek. Daha yeni bugün başlandı ilaç. Çok halsizim, aşırı unutkanlık oluştu. Eriyorum resmen.
Nurseoz_55 Helbetyakalayamambeyefendi yapmıyorum ama nişastalı ürünleri hayatımdan çıkarmam gerektiğini söylemişti hamileyken gittiğim diyetisyenim. Pirinç mısır kestane gibi ve karnıbahar brokoli lahana tüketmemelisin demişti