2 sene önce dogum yaptım film cektirdim bisey yok dediler taş varmıs sol böbrekde ama bu karında agrı yapmaz dediler. Sanki karnımın ici yırtılır gibi agır is yapayım uzun yürüyeym kramp halinde karnımda. Sanki wc sıkısır gibi mi desem yoksa yırtılma hissi gibi mi desem karnımın ici çok fena kramp halinde haftada en az 2 kere oluyor sezeryan yapmısdım dogum.
Bu durumu yasayan varmı hic