İyi akşamlar arkadaşlar ablamın 8 aylık bebeği var ama bana çok farklı geliyor yani babıldama yok desteksiz oturmuyor hiç dönemiyor ek gıda ne yapsam da yemiyor yani ağzını açmayı bile bilmiyor sanki sizce normal mi bunlar ben söylediğimde ablama normal diyor evet her bebeğin gelişimi farklı ama bana 3 4 aylık bebek gelişimi gibi geliyor