Tgb05 Merhaba arkadaslar. Dogumum normal oldu.bebegiimin kilosu ve eli yuzinde gelmesi nedeni ile biraz fazla dikisli oldu. Suan icin 2 problem var. Ilki vajina girisinde bir et parcasi geliyor elime. Doktor bunun kizlik zarindan kalma bir parca oldugunu ve istersem hemen alabilecegini soyledi ancak henuz aldirmadim. 2. problem perina bolgesinde yani vajina ile anus arasinda serit seklinde ekstra bi et oldu dogumdan sonra Ben bunin dikisten kaynakki oldugu dusunuyorum. Dunden beri bu seritin makata dogru olan kisminda et yogunlugu var boyle meme basi gibi ama ici bos et parcasi gibi. Fikri olan var mi
Berken Tgb05 bende normal doğum yaptım dediğiniz gibi fazllaık et parçası var makata kadar neden böyle anlamadım umarım geçicidir
Tgb05 Zorlu ikinma asamasindan kaynakli diye dusunuyprum ama saglik acisindan riski varmi onu merak ediyorum
Mervecicekli Tgb05 ayy evet bende de öyle üç ay oldu yeni fark ettim hatta bununla ilgili post açtım nedenini bilmiyorum doktora gitmekte de kararsızım