Kızım 2 yaşına giricek . Memeden kesmek istiyorum artık, aslinda bayadir çabalıyoruz ilk azaltmayla başladım hatta ilk bı kaç gün hiç vermedim ama sonr gecelwri çok ağlayınca verdim daha da bırakamadım gündüz istiyor bazen bı şekilde kandiriyorm vermiyorum ama gece olunca çok ağlıyor sabır taşı sürüyorum ona rağmen emiyor . Vermeyeyim ayagimda salliyim diyorum biberon veriyorum emzik veriyorum ama çok ağlıyor mecbur veriyorum nasıl birakcam gece emmesini bı türlü çözemedim