Ynsm Sizlerinde öyle mi acaba son zamanlarda öyle oldu güzel bi şekilde 80 oluyor sonra takılıyo uzun süre 80 de kaldıktan sonra 100 oluyor acaba ayarldan düzeltilemez mi
kasimonbes Ynsm ya sormayın bildirim geliyor normal sıcaklığa ulaştığında tekrar şarj olacaktır diye %80 de kalıyor
yagmurkokusu_ Ynsm ayarlardan pile giriyorsunuz sonra piş sağlığı ve şarj etme diyorsunuz sonra iyileştirilmiş pili açıksa kapatın kapalıysa açın o yüzden