Gokturk_ Benguu_72 hiç kullanmadım ama yengem 3 çocuğa da kullanırdı arı olanından ama .Suya tozu atıp iyice karıştırıp topak topak kalmaması için sonra muhallebi gibi oluyor zaten hafif yoğunlaşınca soğutup biberona dökerdi içerdi kuzenlerim 😀
Nurseoz_55 Benguu_72 bir kez kullandım ameliyat olacağı için uzun süre tok tutsun diye bende tadına baktım ve aşırı şekilde şekerli gibi bir tadı var daha da vermedim
Dilruba_1 Bunun suyla hazırlanan pratik olanı arılac var ondan vermiştim sütlü pirinçli olanından Bu pişirilerek hazırlanıyor