prensveprensess_ benim kızımda aynı şeyi yaptı. 1 yaşındaydı beşiğe tırmanıp kendi aşağı inmek istemiş kafa üstü düşmüş ağlamasına gitmiştim yerde yatıyordu ağlayarak. Empati kurabiliyorum sizinle ama bişi olmadı. Şuan 3 yaşında. Eğer uyku hali, yemek düzeninde bozukluk, kusma, göz kayması yoksa ve keyif olarak iyiyiyse korkulcak bişi yoktur sanırım.