Kızlar oğlum 16 aylık 17 ye gircek
1.3 yaşında .. Odası ayrı yan yana bitişik zaten odamız.. Normalde ayırmazdım ama bizim yattğmz oda rutubetli ve hamileym doğumuma bir hafta flan var mecbren hasta olmasınlar dıe odayı ayırdım dönme sesi dahi duyuluyor uyanıyorum yani.. Ama şu son 2 3 haftadır oğlum geceleri bişey olmuş gibi ağlıyor kalkıp oturuyor her gece kalkıp gidip durmaktan dinlenemiyorum da iki büklüm yanında uyuya kalıyorum baş ucunda kuran da var dua da okurm.. Bu neyin nesi anlamadm sizinklerde öylemi 🤦🏻♀️