Bebeğim neredeyse iki üç haftadır bana gaz hareketleri yaptırmıyor kızlar önceden yapardım çıkarırdi şimdi yapmaya çalıyorum bacaklarını sertleştiriyo ağlıyo her zaman yaptım hareketlerdi aslında niye yaptirmaz ki sakin anlarını kovalıyorum yapmak için yine ayni 3ay19 günlük olduk daha da artıyor bu gaz önceden gece uyurdu hiç değilse rahat ederdim şimdi geceleri de uyuyamiyo ne zaman bitecek bu yaa