Ozooo Kızlar bir aylık oğlum var pipisi yakışık hiç gözükmüyor bile sünnet ettireceğim zor oluyormu acılı
Lolik Ozooo oğlumu 8 günlükken ettirdik yapışık pipili olduğunu sünnette öğrendim dr “iyi ki geciktirmemişsiniz sonradan zor olabilirdi “ demişti . Hiç sıkıntı yaşamadık 2 güne kızarıklık şişlik gitti bir hafta 10 günede dikişleri düştü toparladı
Ozooo Lolik canım bizim doktor dikişsiz yapıyır acılı geçtimi nasıl oldu benim tam gazlı zamanı şuan kararsız kaldım
Lolik Ozooo yani yenidoğan dönemi olduğu için zaten sürekli uyuyordu normalin dışında bir şey yaşamadık biz çok şükür
Mervemurat94 Ne kadar erken olursa o kadar ıyı oluyor biz ıkı aylıkken sunnet yaptırdık bızımdr yapışıktı bı sorun yaşamadık kolay oldu ılk çısını yaparken acıyormuş galıba ama bız öyle bırsey yaşamadık