23 aylık kızım var.Asla iştahlı bir bebek değildi zaten ama iyi kötü düzelmişti az da olsa evet yiyordu geçen hafta kusma ve ishal hasta oldu iyileşti ama şuan asla sevdiği şeyleri bile yemiyor pilav makarna çorba bunları bile yemiyor şaka yapmıyorum ağzına sürmüyor 10 gündür hiç bişey emiyor ama çok az doyurmuyordur bile süt. Napacağımı şaşırdım ben napcağız moralim bozuk Allah rızası için akıl verin