Kızlar 1 ay 26 günlük bebeğim var normalde güzel emiyordu ama son 1 haftadır görünürde uyanıkken sürekli meme istiyor ama azıcık emip hemen bırakıyor doymuş gibi ya da uzun uzun memede kalmasına rağmen emmeden duruyor. Bir de biraz gazı var , son 3 gündür emerken aşırı huysuzlanıyor memeyle kavga ediyor resmen ne bırakıyor ne düzgünce emiyor. Bunlar neden olabilir??😔😔 atak döneminde mi acaba ondan mı oluyor?