Bugün oğlum tam bir saat boyunca ağladı ve sebebi suluğundaki suyun bitmesi sakinleştirmeye çalıştım asla sakinleşmedi ağladığı odadan çıktım daha çok ağladı tam bir saat boyunca ben de oturup ağladım en son kaç günden beri ne inadı bitiyor ne ağlaması sabır çekiyorum cidden isyan kelimesi çıksın istemiyorum ağzımdan oğlumu çok seviyorum 🥲
Ama cidden son bir kaç haftadır hiç iyi değilim sürekli ağlıyor oğlum nasıl davranmalıyım tecrübeli anneler cevap bekliyorum ☺️
Hep kendi dediği olsun istiyor hep bir inatlaşma gündüz uykusu denen şey asla yok zaten şu sıralar reddediyor uykuyu