Ebrkyu34 Kızlar 4 aylık kızım var biraz kilolu ayına göre boyunlarının altı İsilik olıyor her gün yıkıyorum ama korkuyorum her gün yıkamaya evim biraz serin hasta olur diye benim gibi sorunu olan var mı
Mnli Ebrkyu34 gül suyu da iyi geliyor ama eviniz serin olsa isilik olmaz zaten demek ona sıcak geliyor her gün yıkayın benim bebeğim 23 günlük biz de her gün yıkıyoruz hatta poposunu nerdeyse her kakada yıkıyoruz öyle rahatlıyor üstelik evde hep klima açık ev 24 derecenin üstüne çıkmıyor
Merveeofs Bu havada hasta olacaklarını pek sanmıyorum ya ben bazen sabah akşam duşa girdiriyorum.. sürekli pudralıyorum bizimki de çok isilikli bir de deniz suyu iyi geliyor