Kızlar bebeğim 7 aylık olmak üzere. Bir haftadır aşırı huysuz.Hasta değil eminim.Dis olma ihtimali var mı bilmiyorum daha kabarmamıs damakları.Oturtuyorum ağlıyor yatırıyorum ağlıyor kucağıma alıyorum biraz sakinleşiyor.Onceden bu kadar ağlamıyordu.Bu ayda atak filan mı var sizde böyle bir durum var mı?