13 aylık bebeğim durmadan ağlıyor. Ailemin yanına gitmiştim normalde yalnız bakıyorum eşim ve ben memlekette kalabalıktan sonra evde asla susmuyor hem ağlıyor ve kucağımda inmek istemiyor yürümek yanında olsam bile oturmak istemiyor napacagim şaşırdım yaşayan var mı bu durumu