g5kaplumbag Allahım yorumlara bak burda insan iyi şeyler duymak için rahatlamak için bir şeyler yazıyor altına daha da kötü olacak geçmiyor yok seni korkutmak istemem bla bla. Kötü deneyimlerinizi yazmak post sahibini çok rahatlattı gerçekten ne kadar düşüncelisiniz. Sizin sorununuza değinmek isterim. Aynı problemi bende yaşadım sütüm çok tazyikliydi önden elimle sağıyordum arkama uzanıp o şekilde emziriyordum, süt memeye doldugu an bir sızı oluyor o an ağzından çekiyordum memeyi tazyiği kesmek için. Yaklaşık 3 ay sürdü sonra öksürmeyi öğrendi kendini kurtardı bi şekilde. Rahat olun korkmayın bu bir süreç çoğu bebek yaşıyor bunu yalnız değilsiniz. O an ters çevirip sırtına vurun geçecektir.