Merhaba kızlar oğlum ekimde 1 yasina girecek. Evim cok kücük bu yüzden cok büyük bir konsept yapamayacağım. Zaten bulunduğumuz şehirde akrabalarımızda yok tayinciyiz. Ama kutlamazsamda bebeğimi önemsemiyormuş gibi sucluluk duyacağım.O nedenle küçük şirin bir konsept arıyorum. Konseptlerinizi paylasırsanız mutlu olurum ☺️🙏🏻