M1234
M1234 kesinlikle kolik değil atak, aynı şeyler yaşadık bu haftalarda bebeklerin bağırsakları düzene giriyormuş onun için çok gaz oluyormuş.. Benim kızımda aynı anlattığınız gibi kolik belirtileri verdi ve tam 2 hafta yaşadık bunu ama sonra eski haline döndü.. Eskiden daha rahat gazını ve tuvaletini yapar oldu..Yani korkmayın geçecek..