Deletedmom_80 Kızlar bizim hastaneden aldığımız gelişim kitabımız var aşılarımızı falan buradan takip edip not ediyoruz. Şimdi sorum şu ki ben burada takip ediyorum 3. ayda devletin karşıladığı bir aşı yok diyor burada herkes, sadece rota virüsü ve menenjit var ama onlar da zaten özel aşılar. Böyle biliyorum buradan öğrendiğim kadarıyla herkes öyle diyor çünkü. Ama bakın benim bu gelişim defterimde 3. Ay da aşı görünüyor 🤔 verem in 2. Dozu görünüyor hangisi doğru🤔
MeetJoeBlack Deletedmom_80 onu yanlış yazmışlar bence. E nabızdan da kontrol edebilirsiniz. Verem aşısı tek doz yapılır o da 2. Ayda.