Defnosss23 Minikmevos aralıksız 🤣 4.ayda tam bir meme bağımlısıydu özellikle uyuyacağım zaman normalde 3 4 saat demişti doktorumuz ama bebeğinize zamanına göre değişkenlik gösteriyor.
meyrakalpben Minikmevos 4 ay 17 günlük kızım 11 12 gibi uyuyor gece sabah 7 8 gibi uyanıyor gün içinde saatimiz yok her an emiyor 😅 dün doktora gittik kontrole 7.150 olmuş kilosu
Yagmurcmn Minikmevos sabahları bazen her saat başı bazen 2 saatte 1 gece 12 de uyuyor sabah 5 e kadar 5 te uyanıp tekrar emiyor sabah 9 da kalkıyoruz öğren 12 ye kadar 2 uyku daha yapıyor
Tanembebek5 Defnosss23 Bebğm bebeğim de 3 aylık olacak canım. Benimkide zaman yok sürekli emiyor meme bağımlısı yani kendim Aralık koyuyorum ama olmuyor ağlıyor 😅 doktora sorucam olması gereken kaç saatte bir diye bakalım
Cilekkizannesi Tanembebek5 doymuyor olabilir mi. Bende de öyleydi sonra sağınca farkettim meğer sütüm yokmuş. Hani garantilemek lazım böyle durumlarda. 🤷♀️
Defnosss23 Tanembebek5 bizim doktor ne zmn isterse emsin demişti.anne sütünde sınır yok dedi. Emzir gitsin. Ben hala öyle yapıyorum. Ne zmn isterse emiyor. Şifa olsun 😇
meyrakalpben Ela65 doktor yavaş yavaş başlayabilirsin dedi canım ama öncelikle oturması gerekiyormuş ben 3.ayından beri kısa kısa oturtmaya başladım hala destekli oturuyor bakalım nasıl olacak
Aynur-372 meyrakalpben çok küçük değil mi oturmasından yana benim oğlumda 3 ay 20 günlük oturtmak istiyorum kafam karışık
rabiaydncm yani bazen saatte bir istiyor uyucağı zamanlar istiyor ama genelde gündüz 3 saat gecede 4 saatte bir
Smgrky Gündüz 2-3 saatte bir, ama gece nu ara uyku gerilemesi yaşıyoruz. Saatte bir kalkıyor ve emiyor :/ kilosu 7,800 kızımın 4 ay 20 günlük
Ela65 Smgrky doymuyordur canım gece mama veriyorum aynı aydayız hemen hemen , ben yatmadan 12 gibi mama veriyorum gece kalkmıyor 6 gibi bi uyanıyor
Minikmevos Benim de ilk bebeğim ama doğdu doğalı emmeye çok düşkün değil aralarını baya uzun tutuyor 4 saati buluyor bazen zırt pırt emmesini çok isterdim
Tanembebek5 Defnosss23 anaaam 😍🥰 gerçekten mi 🤩 ne bileyim gruplarda 2 3 saat aralıktan bahsediyorlar ondan sordum 😅 iyi bari sevindim bir sınır olmadığına 🌸