Merhaba anneler
6.5 aylık bebeğimle mama emme ve ek Gıda olarak besleniyorduk. İki gün önce ateşlendi daha sonra meme ve ek gıdayı reddetmeye başladı mamayı da çok az içiyor. Sizce ateşten dolayı mı oldu. Tekrar emmesini istiyorum ama bir türlü kabul etmiyor