Yani bunda garipsenilcek birşey yok bilmediğimiz için soru soruyoruz. Kimisi gider kimisi gitmez dedi kararsız kaldım ki götürme taraftarı değilim zaten sormak istedim bilgi almak kötü birşey değil neden ön yargıyla yaklaşıyorsunuz anlamış değilim cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.