Selam kizlar bilen bilir ben 35 haftalık doğum yaptım bebeğim 3 kilo doğdu şuan 8 kilo ve ben yavaş yavaş ek gıdaya başlamak istiyorum çünkü 6. Aydan sonra başladığım oğlum şuan hiç bişey yemiyor ama 4. Ayda ek gıdaya başladığım oğlum şuan 2 yaşına gelcek herşeyi yiyor. Neyse postuma 4. Ayda ek gıdaya ne heves flan yazacaklar gelmesin lütfen çünkü mecbur olmasam yazmazdim.. Sorum şu ki bebeğim erken doğduğu için şuan 4 aylık oldu hatta 1 hafta geçiyor normalde 3 aylık olcakti ben şimdi 4 aylık olarak yavaş yavaş ek gıdaya başlasam sorun olur mu yoksa 3 aylık diye mi bakmam gerek bebegime..