Hali yikamaya bambu halimi verdim kahve lekesi vardi. Bana leke cikmadi kimyasal deterjanla cikar yapalim mi diye mesaj attilar olur dedim. Deforme olabilir dedim. Leke cikiyorsa sorun yok dedim. Ama aciklama vs yapmadilar bilmedigimden tamam dedim. Halimi yakmislar sacaklari yapisi bozulmus rengi atmis. Geri aradik sizden kaynakli biz bisey yapmadik dedi. Esim israr edince bi daha yikayallim dediler. Bugun aradilar biz kimyasalla yaktik kabul ediyoruz ama delil var elimizde mahkemeye verin dediler