Kızlar bebeğim 6.aya yaklaştı 10 gün var iki
Gündür gece gündüz çok huysuz hele gece bir anda uykusundan uyanıp bağırıyor ağlıyor hiç böyle değildi geceleri saat başı bazen saatte iki
Üç kez uyanıyor ve hafif ateşi oluyor.Gündüz de halsiz keyifsiz yani diş mi acaba baktım bi beyazlık görünüyor ama bi de 15 20 gündür zorla emziriyprum. Emmek istemiyor hiç zorla zorla yani ama salya yok işte merak ettiğim o sizin bebeklerde diş çıkarırken illa ki salya oldu mu?