Merhaba arkadaslar bebegım prematüre dogdu kronık 4 ay 18 gunluk düzeltilmiş 64 günlük dr bronws dar ağızlı bıberonunu kullanıyordum cok memmnunum ve tek tuttuğu biberon diyebilirm Philips tommy hepsı var içmeyi beceremedi onlarda şimdi tekrar dr browns alıcam bu sefer cam alıcam ama geniş ağız dar ağız olarak ayrılıyor dediğim gibi dar kullandık şimdi geniş alsam sorun yasarmıyım yoksa yıne dar agız mı tercıh etmeyılım