Gozde20 doktor daha iyi bilir tabi aptamilden olduğuna emin misiniz benim ikizlerimden biriside sürekli kusuyordu aptamil ar anti reflü maması kullanıyorum. Diperine hip kullanıyorum değişmeye çalıştım gaz yaptı. Bebeleac ar anti reflü mamasıda kullandım bu mamalar kusmayı önlüyor daha katı mideden hemen atamıyor mide kapakçıkları henüz tm gelişmediği için yediklerini dışarı atıyorlar tabi her bebekte değişiyor