Anasınıfı müdürü öğretmenlerimiz genelde marka belirtmiyor bütçenize göre alabilirsiniz diyorlar dedi. Şimdi kırtasiye malzemelerinde indirim var. Daha önce kreşe gittiği için neler istendiğini biliyorum acaba malzemeleri şimdi mi alsam yoksa okulun açılmasını mı beklesem ne dersiniz ?