Kizlar oncelikle cok utaniyorum ama bunu sormak istiyotum googlede arastirdim bazilari gecer bazilarida operasyonla gider diyorlar gelelim konuya ben 4 ay once dogum ettim 19 saat cok cok siddetli bi sekilde sancilar cektim suda olmadi vakumla cekmege calistilar olmadi en son kendimden gectim acil sezeryana aldilar ama gecen ay fark ettim af edersiniz ozel bolgemde kucuk et parcasi cikmis doktora gitmeyide cekiniyorum cok sizin de basiniza geldi mi gecti mi merak ediyorum ?