Senden-bokolmaz Hay maşşallah yavrucuğunuza😘bizim de 4 ay 17 günlüktü videosu dahi var oğlum anne demişti 6,5 aylıkken baba dedi Şuan 11,5 aylık ve artık kelimeleri net belli ( sus ,git ,gel ,anne ,baba ,ne ,Anaanne ,dede, nene, bop(top) gibi kelimeleri söylüyor ,öpücük atıyor ,çoğu komutumu anlıyor .Kızmayı öğrendi parmak göstererek sinirleniyor kendince 😀erken konuşur derler hep sanırım öyle olacak 😀