Babası işteyken gül gibiyiz sorun yok . Babasını görünce ağlamaya başlıyor sürekli babasının kucağını istiyor . Eşim 15 gün izne ayrılmıştı 15 gün boyunca dirlik vermedi babasına . Eşim odadan çıksın hemen ağlama krizlerine giriyor . Bunu sadece eşime yapıyor . Babasını görünce huyu suyu değişiyor . Yemek yerken falan sürekli babasının kucağını istiyor . Artık zorlamaya başladı. Ve buyeni değil neredeyse 1 aydır falan böyle .Anlam veremiyoruz sebebi ne olabilir